باران

برای زندگی بهتر

باران

برای زندگی بهتر

خداحافظی

سلام به همه 

اگه خدا بخواهد ،‌داریم میریم کربلا ،‌چند ماه پیش اسمو نوشتم برای پرواز هوائی به کربلا که در قرعه کشی در نیومد،‌ ما هم دیگه بی خیال شدیم تا اینکه ۲۰ روز پیش SMS  اومد که بابا کجائی اسمت در اومده باید بری کربلا ، امروز مورخه 88.0.9.09 حرکته ساعت 19:00 انشاء ا... فردا شب مرز مهرانیم و روز چهارشنبه وارد عراق می شیم و می ریم سمت نجف ، شب جمعه مسجد کوفه به یاد همه دوستان خواهم بود و انشاء ا... عید غدیر خم هم در کربلای معلا دعا گوی شما باشیم .حالا که دارم می نویسم دلم رفته داره برای خودش توی نجف و کربلا می چرخه ، خیلی دلم می خواست بتونم برم نمی دونم چه چوری اسمم دراومد و دعوت شدم ، سفرمون 10 روزه است ، اونائی که دلتون می خواد اونجا از زبون شما بگم رو برام بذاریم ، 

فعلا 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
yashar دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

نگین پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ایول خیلی خوشحال شدم ... رفتی واسه منم دعا کن
آپم

اکبری چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://shirkola.blogsky.com

سلام
خوبی کربلایی
زیارت قبول باشه انشاله
گر چه ما دیر اومدیم
ولی ای کاش در کامنتهای بعدی راجع به کربلا و سفرت می نوشتی
خیلی حال می داد
منم سالها پیش رفتم کربلا
سال ۱۳۸۲
الان خیلی دلم می خوا دوباره برم
ولی نه موقیتش رو دارم و نه بودجه کافی
بهر حال زیارت قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد